Bezorging grote apparaten

Wanneer u bij ons een bestelling plaatst, ontvangt u een bevestigingse-mail en uw inloggegevens voor de website. Zodra wij de order voor u hebben gecontroleerd ontvangt u tevens een afleverbevestiging met de door u gekozen bezorgdatum. Kiest op bij het bestellen voor de optie ''Neem met mij contact op voor een leverdatum'' dan zullen wij telefonisch met u een afspraak inplannen. Wij bezorgen onze producten door heel Nederland en Vlaanderen, met uitzondering van de Waddeneilanden. Binnen Nederland komt onze bezorgdienst minimaal 2 keer per week bij u in de regio en in een groot deel van Nederland leveren wij zelfs iedere werkdag en zaterdag. Op deze manier zijn wij in staat uw bestelling in de meeste gevallen zeer snel te leveren.

 

Levertijd

Op onze website geven wij per product aan wat de verwachte levertijd is. Om dit te raadplegen, klikt u bij het desbetreffende product op het tabblad "levertijd" en voert u uw postcode in. Wij doen ons uiterste best om deze informatie zo accuraat mogelijk weer te geven, echter is het een indicatie en kan er in sommige gevallen vanaf worden geweken.

 

Dagdeel van levering

Wij mogen alleen een leverafspraak maken indien u de hele dag beschikbaar bent, we kunnen helaas geen afspraak maken voor een bepaald dagdeel aangezien onze planner de route bepaalt. Een werkdag voor levering sturen wij u 's avonds uiterlijk om 22.30 uur een e-mail en indien u een mobiel telefoonnummer heeft opgegeven ook een SMS met het verwachte dagdeel van levering. Bovendien belt de vervoerder een halfuur van tevoren, zodat u eventueel van een andere locatie naar het afleveradres kan komen.

 

Afleverservice

Onze afleverservice is afhankelijk van de categorie waarin het product valt. In onderstaand menu kunt u de verschillende categorieën selecteren. Een beschrijving van de afleverservice staat ook per artikel vermeld onder het tabblad "aflevering".

 

Veiligheid voorop

Hoewel wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn, zijn er een aantal zaken die wij niet kunnen of mogen verzorgen voor u. Denk hierbij aan bijvoorbeeld boren, takelen, vervangen van kranen, verleggen van leidingen enzovoorts. Bovendien kan het voorkomen dat op het moment van levering blijkt dat de bezorgers het bestelde product niet kunnen plaatsen door bijvoorbeeld een te smalle deuropening, te smalle trappen, maar ook door situaties waarbij de veiligheid van de bezorgers in het geding komt of de kans op beschadigingen te groot is. In dat geval hebben de bezorgers altijd de bevoegdheid om een handeling of levering niet uit te voeren.

 

Pakketpost

Klein huishoudelijke apparaten, onderdelen en accessoires worden verzonden via Postnl.

Nadat u uw bestelling via onze website heeft geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging en uw inloggegevens voor de website. Zodra wij uw bestelling hebben gecontroleerd doen wij het apparaat, onderdeel of accessoire voor u op de post, waarna u uw Track&Trace-code ontvangt waarmee u het pakket kunt volgen. Wij houden bij het versturen van pakketten rekening met de door u aangegeven gewenste leverdatum, echter kunnen wij zodra we het pakket hebben overgedragen aan PostNL geen garantie geven over de bezorgtijd.

 

Dagdeel van levering

De verzending van uw bestelling verloopt via Postnl. Hierdoor hebben wij geen invloed op het tijdstip waarop uw bestelling wordt geleverd. Via de Track&Trace code kunt u zien wanneer het product bij u zal worden afgeleverd.

Mocht u het pakket de eerste keer niet in ontvangst kunnen nemen dan wordt dit op een later tijdstip nogmaals aangeboden door PostNL.

 

Afhalen

Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling te komen afhalen bij ons magazijn in Tilburg. Voor meer informatie over afhalen klikt u hier.